3.27.2008

afternoon.gi just got home from bandung like, 3 hours ago.

current mood: i dont want go home, i wanna stay there
current act. : install sims, yang baru gue beli kemaren.

udahh ahh, ya udah daripada gue ngak ngapain2, gue install aja, semua pada pergi, yang satu ke kantor, yang satu ke rumah sakit nganterin adek gue ke dokter, kan dia asma gituu lahh, jadi harus di uap or whatsoever.well i've seen that before when my granny was hospitalized, and its look like fun yaa, kayak robot2 in the movie.ahahaha, too imaginative abis gue.

iyaa gue males pulang beneran dee ke jakarta, kayaknya tuh mau disana aja, well i always get this feeling in the last day of going home activity.emang ngak dibandung aja, but every city yang pernah gue datengin tuhh yaa kayaknyaa siii always like this.ahahaha, i dunno why.

for sure, my mind is blank, its like *tongg tonggg tongg*

No comments: